[AD] Ports & Planes ~

i am still (so) thrilled by my super indulging shopping and hotel stay experience @ KLIA …

IMG_9068

It is something very special to me, cuz i’ve always loved airports. There you go, another secret random fact about me. Yes, i super ♥ airports & airplanes; which explains the (ap) in front of my MSN nickname. rofl`

Actually, i myself never knew about the Jungle Boardwalk or Airside Transit Hotel, and the brilliant idea of doing the whole Duty Free shopping thing never crossed my mind!; not until i was given this advertorial opportunity.

Now that i know better, i am spreading this brilliant concept to my family and friends. :)

IMG_9187

Today i’m blogging about the other Malaysia airport, LCCT. This is me, still @ the Transit Hotel – getting ready to check out.

IMG_9200

Emo. i don’t wanna leave KLIA. AS I SAID, I SUPER ♥ IT, OK?! It’s true.

IMG_9219

More indulgence on my cosy bed and played with my Apples…

Shot a fun video to entertain you :

OK, back to reality. There’s more shopping to be done.

IMG_9228

LCCT, here i come!!! :D

IMG_9225

Leaving the Satellite Building…

IMG_9231

Almost nobody was in the train.. i guess i was too early.

IMG_9238

Checked out together with 23987528374901 shopping bags. Trust me, everyone (including the policemen) looked at me as if i was a shopaholic.

Are you crazy?  Me?  A shopaholic?  C’mmon, that’s impossible. LOL!

IMG_9250

Reached LCCT and received a Selamat Hari Raya greeting from Malaysia Airports ^_^

IMG_9249

Maaf zahir batin from yours truly~

IMG_9243

To come think about it, LCCT does have a wide variety of F&B outlets. You have the Oldtown kinda coffee and also the Starbucks kinda coffee!

IMG_9247

BIG fast food outlets where you can push your trolley IN!

IMG_9244

Celcom, Maxis, and DiGi kiosks, wrapping services, money changing services… ETC

IMG_9246

Emporiums, Duty Free zones, retail outlets… so much more man. You want me to list ‘em all? i think you should really go down there and embrace the Ramadan SALES now! lol

i mean, if you’re flying off somewhere lah. Go there earlier and who knows, you might get a matching bag from Bonia or a new watch from the watch shop to suit your baju raya. 8)

IMG_9253

As for me, from now on, this is gonna be my pre-flying routine – i’m gonna Indulge till i Fly~!

Can you guess where i had my lunch while blogging about this? Kinda obvious isn’t it. ;)

You May Also Like

7 comments

  1. who knows if you go klia earlier, you might meet your prince charming!
    airport love stories… ah, bliss!

    1. like canto drama issit. hahaha.. i wish!

  2. everyone is getting paid to blog about having fun in an airport. i also wan lehhh :/

    1. got everyone meh? hahaha

      1. haha got lorh..like so many..

  3. LCCT got so many new shops already? That shows I haven’t been there in ages. Thanks for the update. ^^

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*